  • From: "Arti" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Date: Sun, 29 Sep 2002 15:47:23 +0200

    news:an6iuf$m9u$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL. To swiadczy o niskiej jakosci szkolen dla pracownikow banku.
    Klientem
    > banku jest kazda osoba, ktora w danej chwili korzysta z uslug/produktow
    > banku. Nawet osoba ktora wejdzie tam przypadkiem zaplacic rachunek za
    > telefon.

    > To tak samo zle swiadczy o szkoleniach. Slyszales moze o Kodeksie Dobrej
    > Praktyki Bankowej? Chyba nie.
    > Coz, wypada tyko zyczyc klientom Pekao, aby takie osoby bardzo krotko
    mogly
    > 'obserwowac od wewnatrz' zachodzace w banku zmiany. A SLuczaka prosze o
    > wyslanie na ponowne szkolenie tego pracownika.
    >
    > Maciej

    Rotfla proponuje zatrzymac w kieszeni, a byc klientem bylo napisane w
    kontekscie posiadania konta, lokaty, rachunku czy innej stalej uslugi w
    danym banku. Niech bedzie moja wina, przejezyczenie. Nie wyrazilem sie
    precyzyjnie.
    A jak Kodeks Dobrej Praktyki Bankowej ma sie do praktyki codziennej,
    abstrachujac od teorii dobrej praktyki bankowej, tudziesz mozna chyba
    wstawic dopiero rotfla i lola

    pozdrawiam
    Arti