-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
From: "mk" <n...@b...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
Date: Sat, 17 Apr 2004 20:43:20 +0200
Organization: Aster City Cable
Lines: 159
Message-ID: <c5rtsa$ojr$1@mamut.aster.pl>
References: <c5qn3p$8o$1@mamut.aster.pl> <c5qpvl$b2$1@narya.po.opole.pl>
<c5rjdv$emr$1@mamut.aster.pl> <c5rooj$9ep$1@narya.po.opole.pl>
NNTP-Posting-Host: 58-moo-11.acn.waw.pl
X-Trace: mamut.aster.pl 1082227403 25211 62.121.102.58 (17 Apr 2004 18:43:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Apr 2004 18:43:23 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@a...pl
X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294900
[ ukryj nagłówki ]
> >
> > -- napisalam ze ZLOZYLAM WNIOSEK - wniosek byl pisemny- a oprocz tego
> > kobieta zapisala w notatniku ---
>
> No to przepraszam, musiałem przegapić. W takim razie pisz skargę na
> niewykonanie dyspozycji i narażenie Cię na niewygody finansowe, bo zwrot
> prowizji miałaś wkalkulowany w swoje ruchy finansowe, a tymczasem brak
> zwrotu prowizji naraził Cię na niepotrzebne, niespodziewane zabiegi,
> które musiałaś wykonać, żeby wypełnić wszystkie swoje zobowiązania w
> terminie. Do tego dołącz ksero Twojej kopii rezygnacji z karty.
-- w poniedzialek spodziewam sie telefonu z banku - jak nic nie powiedza
madrego - zrobie tak jak sugerujesz..
>
> > >
> > > Akurat jeśli chodzi o ten bank - czysty przypadek.
> >
> > --byc moze - ja sie nie znam.. ---
>
> A piszesz poniżej, że jesteś klientką banku od 97 r. i regularnie
> czytasz pbb.
---- i od 97 roku nigdy nie mialam z bankiem problemu!!! --- a co do
czytania - to tak jak pisalam - uwazalam ze problemy mnie nie dotycza..
>
> > >
> > > Kolejny błąd. Skoro popełniłaś już jeden, oddając kartę bez
> > > pisemnego potwierdzenia, to kiedy nie było zwrotu części prowizji w
> > > regulaminowym czasie, należało _bezwzględnie_ złożyć _pisemną_
> > > reklamację.
> >
> > --- tu masz racje -- ale -- reklamacje zlozyl za mnie bank - do
> Centrum Kart
> > i Czekow -- na ktora dostalam odpowiedz ze zostala rozpatrzona
> pozytywnie..
>
> Pani Kazia z działu A składa reklamację pani Jasi z działu B tej
> samej firmy. A co Ciebie to może obchodzić? Podpisywałaś umowę z CKC?
> Niech sobie ich wewnętrzne reklamacje fruwają jak stado wróbli w parku
> miejskim - Ty masz prawo liczyć na skuteczność wykonania Twoich
> dyspozycji. Nie wykonane - Twoja reklamacja, zamiast mydlenia oczu.
> Skoro czytasz grupę od dawna, to powinnaś wiedzieć (choć być może pisało
> się tutaj o tym rzeczywiście baaaardzo dawno temu), że w Pekao SA zawsze
> były problemy na linii oddziały-CKC. CKC zawsze miało nieaktualną bazę
> klientów i bujało w obłokach. Wiele osób skarzyło się na przysyłane po
> kilku latach od zamknięcia rachunku wznowione Maestro. Nie natknęłaś się
> nigdy na pbb na takie informacje?
--- czytam grupe od kilku miesiecy - i musze przyznac ze nie wpadly mi w oko
takie informacje., zreszta juz mam nauczke i chyba sie wyniose z banku.
>
> > > Tej pani powinno być wstyd, że do tego stopnia nie zna firmy, w
> > > której pracuje.
> >
> > --- to starsza kobieta - mi sie wydaje ze ona doskonale wiedziala ---
>
> I o to chodzi - Ty też jesteś starą klientką, więc jeśli ona -
> wiedząc, na czym polega błąd - wciskała Ci kit o swoim zaskoczeniu
> niespodziewanie nienormalną sytuacją, to nie powinnaś traktować jej
> poważnie ani czuć się zobowiązana do uprzejmości za jej współczucie i
> chęć nieszablonowego postępowania.
---nie bylam uprzejma - w takich sytuacjach nigdy nie jestem - tyle ze tak
czy siak nic to nie zmienia.
>
> > > Pierwsze i podstawowe, co powinna była zrobić, żeby bank stał w
> > > dobrym świetle, to wydać pisemne potwierdzenie zwrotu przez Ciebie
> > > karty, z datą, a nawet godziną tej czynności.
> >
> > --- nie musze miec potwierdzenia - bo jak dzwonie do CKC to twierdza
> ze
> > karta zostala zlozona do zamkniecia 29 stycznia. --
> > wiec jakgdyby wszystko sie zgadza..
>
> Tylko Ci się wydaje, że nie musisz mieć potwierdzenia. Zresztą
> spójrz jeszcze raz na całą sytuację. Ja na Twoim miejscu, mając pisemną
> rezygnację z karty z potwierdzeniem jej złożenia albo poszedłbym
> bezpośrednio do naczelnika stosownego wydziału, albo napisał skargę jak
> wyżej, załączając kopię złożonej rezygnacji, całość wysyłając do
> centrali. I w żadnym wypadku do CKC - oni mnie nie interesują, nie wiąże
> mnie z nimi żadna umowa.
--- tylko wierz mi - to i tak nic nie da, nikt nie poczuje sie winny tego co
sie stalo i nikt nie poniesie konsekwencji.. :-( niestety.
>
> >
> > --- jak cos to naprawde zapomne o tych 32,50....
> > bo jak na razie to pewno wiecej wydam na telefony , wizyty, telefony,
> a
> > jeszcze jakby doszly do tego listy.. to juz w ogole..
>
> Tylko w lipcu daj znać, czy przyszła wznowiona Visa i pojawiło się
> obciążenie konta prowizją :-)
>
--- obiecuje... --- dam znac na pewno..
>
> > czytam grupe juz od dawna.. a konto w pekao sa mam juz od 1997r. nigdy
> nie
> > mialam z nimi problemow az do teraz, wiec wszystkie uwagi dot. tego
> banku
> > uwazalam za .... -- niewiarygodne-- lub niedotyczace mnie.. --
> niestety...
>
> A z jak wielu produktów - oprócz czystego rachunku ROR korzystałaś
> (kredyt, limit kredytowy, karty debetowe, kredytowe, zlecenia stałe,
> polecenie zapłaty itp.)? Może za mało było tych produktów, żeby można
> było - mimo usilnych starań - dać znać klientowi, że pomyłki to
> specjalność tego banku? Nie ma takiego banku, w którym nie ma wpadek.
> Dobry bank można poznać po tym, ile jest tych wpadek, czy przez lata
> powtarzają się w kółko te same, jak bank realizuje reklamacje klientów,
> czy klient ma rację, jeśli rzeczywiście ma rację. Na kilka "papierków
> lakmusowych" już znasz odpowiedź. O innych można poczytać na tej grupie.
-- masz racje, nie korzystalam z wielu produktow banku.. wplywaly pieniadze,
wybieralam kase, mialam 2 karty (visa i mastercard - chyba debetowe)
pozatym nic. i nie bylo problemow..
>
> W każdym razie ja na Twoim miejscu do sierpnia nie spałbym
> spokojnie, mając nadzieję, że nie ubywa mi z konta kolejnych
> kilkadziesiąt złotych.
tego sie juz zaczelam bac. bo tak naprawde, prawdopodobnie gdyby nie to , ze
obecnie korzystam z pekao24 nigdy bym nie zauwazyla znikniecia tych 32,50...
>
> Od 1998 r. jestem klientem bankowości internetowej. Ile to będzie?
> Niech policzę... 14 kwietnia minęło 5,5 roku. I wiesz co Ci powiem?
> Załóż sobie konto w takim banku, w którym _JAK_NAJMNIEJ_ będziesz
> musiała mieć do czynienia z człowiekiem i jak najmniej od człowieka i
> jego ułomności lub widzimisię będzie zależało, a jak najwięcej zrobi
> maszyna.
> Będziesz spać spokojniej :-)
mialam nadzieje ze jak otworzyli pekao24 - bedzie lepiej... mniej wizyt i
telefonow do banku.. hmmm... - blad..- mam teraz wiecej obaw...
a tak na marginesie - w jakim banku masz konto? moze sie przeniose?
pozdr
mk
>
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.04 20:04 Jarek Andrzejewski
- 18.04.04 06:17 Dentarg
- 18.04.04 06:40 mk
- 19.04.04 09:46 mk
- 20.04.04 19:01 Rafal
- 21.04.04 09:08 mk
- 21.04.04 13:27 mk
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...