  • Data: 2003-05-08 08:04:30
    Temat: Re: [Pekao SA] Miarka się przebrała (długie)
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > What???!!! Przeciez po to jest odmiejscowienie rachunku, zebys mogl
    > wyplacic w dowolnym oddziale. Niegdy mi sie to nie zdarzylo kiedy mialem
    > tam konto.

    Heh, kiedy ja mialem tam konto, to odmiejscowienie mialem miedzy oddzialem i
    filia tego oddzialu. Poza tymi miejscami to zadnych operacji w obcym oddziale
    (moze poza wyplata z IKM) na koncie wykonac sie nie dalo. Niezla uzytecznosc
    ;)

    PKO BP... ja sie jakos nie moge przekonac do ich kolejek, czy chocby nawet
    takich "drobiazgow" ze nawet najwieksze oddzialy w miescie (Poznan) nie maja
    klimy i zaduch tam straszny. Nie mam sumienia polecac tego...

    --
    <xml:sig name="Adam" />