  • Data: 2008-04-09 14:20:11
    Temat: Re: Pekao - internet
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    niebieski pisze:
    > Właśnie tak.

    A na czym polegają te problemy? Wciskasz przycisk "Zatwierdź" i co się
    dzieje? Przeglądarka próbuje ładować stronę, czy nie? Nie otwiera się
    nowa strona przez jakiś dłuższy czas, czy przechodzisz do strony z
    błędem? Jak wygląda ewentualna strona z błędem?

    Sprawdzę dziś wieczorem, czy u mnie działa. Na szybko: spróbuj jako root
    zmienić jedno ustawienie tcp. Sprawdź najpierw jaką ma wartość:

    cat /proc/sys/net/ipv4/tcp_window_scaling

    i jeśli jest różne od 0, ustaw:

    echo "0" > /proc/sys/net/ipv4/tcp_window_scaling

    Jeśli pomoże, możesz ustawić to na stałe w /etc/sysctl.conf:

    net.ipv4.tcp_window_scaling=0

    i po restarcie już będzie działać.

    Wbrew pozorom to może mieć znaczenie: u mnie pomogło na pewne problemy z
    serwerem orange.pl (przy aktywacji karty SIM).

    Marek