  • Data: 2008-04-09 14:21:25
    Temat: Re: Pekao - internet
    Od: niebieski <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w operze zaraz po zalogowaniu mam coś takiego:

    Uwaga!
    Komponent do podpisywania zleceń nie został uruchomiony.
    W celu usunięcia problemu prosimy o skonfigurowanie przeglądarki wg zaleceń
    banku i zalogowanie się do systemu. Komponent zainstaluje się automatycznie
    w czasie logowania.
    W przypadku korzystania z komputera z systemem Windows NT/2000/XP, prosimy o
    upewnienie się, że podczas wykonywania powyższych czynności są Państwo
    zalogowani do komputera z uprawnieniami administratora.

    Kombinowałem z locale, ale to chyba raczej brak jakiegoś "komponentu".