eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronęRe: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
  • Data: 2023-02-18 23:10:38
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18 lut 2023 o 11:29, J.F pisze:

    > Czy zerowe oprocentowanie depozytów, a kto chce wiecej to zapraszamy

    Kto chce więcej -- może kupić cegiełki willi+ MMorawieckiego. Podczas
    ewentualnej sprzedaży willi+ -- cegiełki zostaną zwrócone w cenie
    sprzedaży... ;)

    DObajtek za zgodą władców RP zmonopolizował rynek węglowodorów, podniósł
    ceny paliw w Polsce do ,,rynkowych'' ;) cen UE, czym spowodował niemal
    hiperinflację i spadek wartości złotówki, wyssał szmal z poddanych, co
    zrekompensował ;) MMorawiecki przeróżnymi tarczami mydlącymi oczęta...

    Makabryczna inflacja pożarła (w przeliczeniu na rodzinę) dziesiątki,
    może i steki tysięcy plnów rocznie -- tarcze zwróciły setki, czasami
    tysiące plnów... Kto nie stracił? -- ten, kto znał z góry inflacyjne
    poziomy, ;) kto w porę i umiejętnie zainwestował w nieruchomości czy
    w walutę... Aby tak inwestować z zyskiem -- trzeba znać przyszłość,
    zwykle trzeba tę przyszłość tworzyć swymi (i swych qmpli) decyzjami...

    > Bo nacisk na banki jest od paru lat - może już mają odpowiednie
    > rezerwy i nie padną.
    > Chyba ze ... frankowicze nie tylko kredyty unieważnią, ale
    > odszkodowanie jeszcze wywalczą. Albo wejdą przedawnienia w
    > rozliczenia..
    Bogaci rządzą światem, nie biedota, tak więc banki nie padną,
    lecz stosownie ;) pokierują czym trzeba...

    -=-

    Ogólny problem kredytowy jest prosty -- ludzie zarabiają mniej niż
    niż myślą, że zarabiają, czyli wydają zgodnie z założeniem: ,,mam
    tyle, ile potrzebuję''... Rozwiązaniem jest zbudowanie **prawa**
    zezwalającego ludziom na zarabianie, ale z jakiegoś powodu kolejne
    ekipy tak pomagają, jak MMorawiecki swymi tarczami czy wakacjami...

    Przelewanie z naczynia do innego naczynia niekoniecznie da zyski,
    ale straty może dać spore...

    Niby dobrym rozwiązaniem byłaby edukacja -- ludzie pojęliby swą
    nędzę, dzięki czemu spuściliby z tak zwanego tonu. Problem w tym,
    że zwykli ludzie nie chcą słuchać prostych, jasnych rad. Swego
    czasu osobnik z wyzwał mnie od (delikatnie ujmując) głupców, gdy
    narysowałem spadek wartości 500+ przy założeniu jakiejś inflacji...

    Tak samo mnie potraktował swego czasu MKawecki -- wielki znaFca
    dysków, który intuicyjnie nie pojmował efektów swych wynurzeń...
    Wówczas narysowałem spadek liczby dysków -- zgodny z teorią MKaweckiego
    MTBF i zauważyłem, że to zwyczajny rozpad promieniotwórczy... To są
    proste [krzywe!?!] funkcje wykładnicze!

    Ludzi trzeba by nauczyć konsekwencji -- KAŻDA wykładnicza funkcja
    wygląda tak samo a rachunek prawdopodobieństwa (co wiem od dziecka, ;)
    dokładniej od pewnej dziewczynki) mówi nam, że kolejna szansa wymagać
    będzie od nas większego wysiłku niż poprzednia do uzyskania tego
    samego sukcesu...

    To są podstawy -- których BRAK mONDrym tego świata...
    Owi mONdrzy, widząc swą klęskę, szybciorem szukają wiedźmy
    latającej na miotle i bajora kłamstw, w którym by mogli tę
    wiedźmę utopić...

    -=-

    Czasami zastanawiam się nad tym, jak wglądałby świat rządzony przez
    geniuszy takich jak DEKnuth... Polskim władcom zaproponowałbym
    ugodę -- za pierwszy błąd w ich ,,prawodawstwie'' zabierałbym
    im jeden grosz z ich prywatnej kiesy, za każdy kolejny -- dwakroć
    więcej... ;)

    Wcześniej miałem inny pomysł -- ucinanie fragmentu ręki za każdy
    błąd luźno ;) uchwalanego ,,prawa''...

    Moim zdaniem jak z karą śmierci -- wystarczyłaby kara, niekoniecznie
    jej wykonywanie, gdyż liczba chętnych do rzONdzenia by drastycznie
    spadała... Tymczasem tworzone jest ,,prawo'', które następnie
    można interpretować niemal dowolnie... Winą za te ,,prawa''
    obarcza się nie {} winnych, lecz słabych i naiwnych, o tak
    zwanych dobrych sercach...

    -=-

    Kredytobiorcy tracą z powodu inflacji?
    Znacznie więcej tracą ci, którzy nie mają kredytów!!!
    Nie tylko oszczędzający na czarną godzinę tracą, lecz
    wszyscy -- także kredytobiorcy, którzy poza kredytami
    mają inne ;) źródła pieniędzy...

    Problem w tym, że niekoniecznie widać ,,gołym okiem''
    rzeczywiste straty bądź zyski!!!

    -=-

    Dziś, podczas porządkowania przeszłości, ;) raz jeszcze zagłębiałem
    się w Kronsztad... Gdy polskie wojska zajmowały Kijów, Polacy
    triumfowali, choć Zachód Europy patrzył z przerażeniem na
    nadciągającą klęskę i szukał przyczyny polskiego upojenia...

    Dlaczego Kronsztad łączę z kijowską wyprawą? -- owa wyprawa
    kończy się chwilę przed masakrą Kronsztadu, umożliwioną
    właśnie podpisaniem ryskiej ugody...

    Od triumfu -- po totalną klęskę...
    Od niepamiętnych czasów ten sam scenariusz pełnej klęski...
    Ta sama buta umysłowo tępych przywódców -- pchnie całość w przepaść...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..c