eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronęRe: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać
    tylko w jedną stronę
    <s...@p...org>
    <e...@g...com>
    Date: Wed, 22 Feb 2023 09:01:24 +0100

    On 2023-02-21, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > A trzeba było w ogóle się prosić?
    > Masz jakieś kary za nadpłacanie?

    Poza faktem, że wymaga to odklikania wniosku i jest ujmująco niewygodne
    to nie, nie trzeba było się. I bez tego jak widać żyję. Chciałem sobei
    uczynić życie lekko wygodniejszym.

    I nie ruszyłaby mnie odmowa z prawdziwym powodem. To co mi przedstawiono
    jako powód, to było oczywiste i bezczelne kłamstwo, albo ignorancja
    analityka, bo zdolność po prostu mam. Nieistotne jak bardzo by wykręcali
    dane dochodowe.

    Skoro banki mają teraz takie podejście do osób które naprawdę dobrze
    zarabiają, to jak ludzie o normalnych zarobkach mają mieć kredyty?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com