  • Data: 2005-04-06 14:49:21
    Temat: Re: Piątek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sobie mysle, ze czesto tylko brutalna prowokacja i granie na
    > emocjach sa w stanie zmusic ludzi do myslenia. Niestety zdecydowana
    > wiekszosc ludzi nie jest zdolna do swobodnych dywagacji
    > intelektualnych.

    Zgodnie ze swoją teorią zapewne dążysz właśnie do przyjemności polegającej
    na ranieniu uczuć innych osób. Mam nadzieję, że przypomnisz sobie swoje
    słowa i będziesz równie konsekwentny, gdy (co nie daj Boże )dotknie Cie
    jakieś osobiste nieszczęście. Wtedy być może znajdzie się ktoś, kto pomoże
    Ci swoimi słowami sprawdzić Twoją zdolność do swobodnych dywagacji
    intelektualnych. EOT.