  • Data: 2005-04-06 19:37:56
    Temat: Re: Piątek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dochodze do wniosku, ze to wina religii, ktora kaze cale zycie walic
    > sie w piesi za niepopelnione grzechy i cierpiec niewiadomo za co. A
    > jak komus jest przyjemnie to znaczy, ze grzeszy i powinien czym
    > predzej sie umartwic, posypac glowe popiolem, wyspowiadac sie i
    > odpokutowac. Nie chodze na uroczystosci religijne bo dobija mnie ich
    > smutek, a przeciez obcowanie z bogiem powinno byc czyms radosnym, do
    > jasnej cholery!

    Oj widać, że dawno nie miałeś do czynienia z uroczystościami religijnymi i
    religią jako taką (nie ważne jaką). Stąd chyba takie Twoje podsumowanie -i
    wiesz co Bartol? Myslałam, że jesteś mądrzejszy. Jak przeczytałam, to co
    napisałes powyżej to zwątpiłam. I to nie jest żadne "oburzenie" - raczej
    zadziwienie.