  • Data: 2008-04-08 21:42:58
    Temat: Re: Pieniadz BARDZO wirtualny
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:
    > Pozdrowienia z miasta w ktorym
    > - nie dzialaly caly dzien platnosci bezgotowkowe
    > - bankomaty
    > - banki
    > - internet
    > - telefonia komorkowa
    > - i wszystko co sie z pradem kojarzy.
    >
    > Dobrze, ze nie mialem zadnych terminowych platnosci oraz cos tam w
    > lodowce.
    >
    > Dobry dzien na przemyslenie wirtualnosci pieniadza w formie
    > elektronicznej :)

    Co tam internet, nocą podobno wojsko miało wejść do miasta. Mili ludzie
    ci szczecinianie, godni zaufania ;)

    Ciekawe co się stanie jak taka awaria trafi się Łodzi. Jakie zasilanie
    ma centrala mBanku? Pewnie coś jest ale czy starcza na dłużej niż 12
    godzin i co z infrastrukturą internetu w okolicy.

    Nie wiem skąd mi się to wzięło ale zawsze staram się mieć w portfelu tak
    ze 100, 200 zeta. Wszelkie rachunki płace zwykle od 2 do 7 dni
    wcześniej. Wiele lat tworzenie systemów informatycznych różnych
    zastosowań uczy odruchowego braku 100% zaufania do wszelkich narzędzi
    bardziej skomplikowanych od cepa.

    Sebastian