  • Data: 2015-03-16 22:46:35
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-16 o 22:22, jj pisze:

    > A kto jest adminem komputera/laptopa domowego? Nie czasem sam user?

    Nie masz wielkiego pojęcia o sieciach - to pewne.

    > Poproszę o informację w jaki sposób admin bankowy ma zapewnić, że na kompie usera w
    jego domu nie będzie wirusa (albo będzie on nieszkodliwy dla połączenia klient-bank)
    :)

    Poprzez odpowiedni system zabezpieczeń. Podałem Ci co najmniej kilka
    rozwiązań jak to można zrobić. Posiadanie wirusa lub nie, w ogóle nie
    jest istotne. To bajeczka dla naiwnych. Istotny jest sposób autoryzacji
    czyli uwierzytelnienia Klienta. Jeśli bank nie jest w stanie zapewnić
    właściwej autoryzacji, nie powinien świadczyć usługi.

    --
    Pozdrawiam