  • Data: 2015-03-17 21:58:38
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-17 o 21:36, jj pisze:
    > Zrozumiałem wszystko - skoro rzadko zmieniają to jednak czasem zmieniają. Ergo -
    pomysł by na tej podstawie kogoś uwierzytelniać jest do dupy.

    Według Ciebie. Tylko dlaczego chcesz narzucać swoje wizje
    kilkudziesięciu milionom klientów?

    Uwierzytelnianie na podstawie IP i mac-adresów w LAN jest stosowane od
    dawna i świetnie się sprawdza.

    > Kolejny rzeczowy argument.

    Uznajesz jedynie swoje tezy. Ja jestem za wyborem - Ty za narzucaniem
    jedynie słusznej woli. Nie dogadamy się.

    > Zachowanie banku to jest inny temat (który mnie nie interesuje i o którym nie mam
    ochoty dyskutować).

    Rzeczywiście "kolejny rzeczowy argument" ;-) Zachowanie banku to akurat
    sprawa kluczowa, bo gdyby bank zabezpieczył to, za co mu płacą problemu
    by nie było. Skoro nie zabezpieczył - mógł się ubezpieczyć tudzież
    przejąć odpowiedzialność. Jeśli nie jest w stanie - nie świadczyć
    usługi. Cały ten problem to zachowanie banku w sytuacji kradzieży środków.

    --
    Pozdrawiam