  • Data: 2006-07-21 08:45:40
    Temat: Re: Pierwsza karta KK
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:e9isrl$dqq$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki wszstkim za odpowiedzi, idealnie trafiliście w moje potrzeby. Co do
    > pinu i podpisów, wolę wybrac kartę z pinem cyli money.pl. Lecz jestem już
    > przywiązany do mBanku i podoba mi się u nich więc wcale nie odrzucam ich
    > propozycji.

    Jeśli jeszcze nie zamówiłeś to rozważ paragraf 10 pkt 12 Regulaminu
    korzystania z karty w BZ WBK. Stanowi on:
    Posiadacza obciążają wszelkie Operacje dokonane na odległość (transakcje
    pocztowe, telefoniczne i w sieci internet) mimo, że Karta została
    wykorzystana bez fizycznego jej przedstawienia.

    Zwracam uwagę na "wszelkie" i fakt, że nie ma w nim mowy o wysokości
    transakcji oraz czy przed/po zastrzeżeniem. Wesoło...

    > Nadal mam pytania:
    > 2. Czy mogę sie zdecydować na 2 karty money.pl i kk z mbanku ? jaki to
    moze
    > miec wpływ na przyznany limit jeśli oba wnioski będe składał rownocześnie.

    Możesz mieć 2 karty. Banki chętnie je dziś rozdają, więc przyznany limit
    może Cię czasami zaskoczyć (mnie sam bank proponował już 6x wyższy niż
    dochody, mimo że w tym czasie posiadałem już kartę w innym banku z 3x
    limitem względem dochodów).

    > 3. Czy jest taka karta na rynku gdzie użytkownik wybiera sobie sposób
    > autoryzacji (podpis/pin) ?

    Nie, bo to zależy od terminala na przykład. Mam kartę chipową... na BP
    korzystał terminal z chipa (fatalne pin-pady, nieosłonięte, jedną ręką
    trzymasz, drugą klepiesz, a klawisze wystają ponad krawędź urządzenia), z
    kolei w Carrefour czytali pasek ale autoryzacja PINem, a na shellu pasek i
    podpisik. Czyli zasadniczo wszelkie możliwe opcje.