  • Data: 2003-04-08 10:24:23
    Temat: Re: Pietno dla Multi
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Konlin" <k...@g...pl> wrote in message
    news:1102325217.20030408121824@go2.pl...
    > A wlasciwie dwa pietna.
    > Zauwazylem u siebie ostatnio dziwna blokade na 40 zl. Poniewaz sama
    > blokada nic mi nie mowila poczekalem na obciazenie. Wchodze w
    > szczegoly, transakcja internetowa, $10. Ide do oddzialu i mowie ze
    > chcialbym zlozyc reklamacje. Panienka daje mi czysta kartke. Pytam czy
    > nie ma jakichs gotowych wnioskow. Nie ma. Nie zebym sobie nie poradzil
    > ale nie mialem zbytnio czasu, poza tym przygotowanie takiego pisma i
    > odbicie kilkunastu egzemplarzy to dla banku chyba nie problem. To raz.
    > Druga zolta kartka za rozpatrywanie reklamacji - 90 dni! Jak
> [...]

    :))
    no to albo kolega jest ewenementem, albo ja

    zdecydowanie wolę czystą kartkę, na której mogę sobie w domu na drukarce
    przygotować pisemko niż wypełniać ręcznie jakieś formularze w których kilka
    razy muszę wpisać numer rachunku, PESEL, adres itp

    piszę po prostu swoje dane osobowe i numer rachunku , a w treści informuję,
    że to nie moja transakcja i proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sprawy -
    zdecydowanie do tego nie potrzebuję, a wręcz nie lubię żadnych formularzy

    --
    pozdrawiam
    plusz