eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPietno dla MultiRe: Pietno dla Multi
  • Data: 2003-04-08 10:49:46
    Temat: Re: Pietno dla Multi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał:

    > Zauwazylem u siebie ostatnio dziwna blokade na 40 zl. Poniewaz sama
    > blokada nic mi nie mowila poczekalem na obciazenie. Wchodze w
    > szczegoly, transakcja internetowa, $10. Ide do oddzialu i mowie ze
    > chcialbym zlozyc reklamacje.

    1. a dlaczego nie zadzwoniłeś na multi-linie ?

    > Druga zolta kartka za rozpatrywanie reklamacji - 90 dni!

    1. to jest maksymalny czas, 2. po przyjęciu reklamacji transakcja jest wycofana,
    do czasu jej rozpoznania.

    > Jak
    > przypomnialo mi sie to co na grupie pisaliscie o Citi ze taki cos
    > zalatwiaja od reki to mi sie noz w kieszeni otwiera.

    Oj, nie do konca. Nie wiem czy w citi maja jakies druczki reklamacji, bo do
    głowy mi nie przyszlo zeby iść składać reklamacje do oddzialu... W citi po
    złożeniu reklamacji kwota jest _warunkowo_ anulowana az do momentu rozpoznania
    reklamacji. Później zazwyczaj przysyłają formularz z koperta zwrotna
    (identycznie jak w multi).
    Generalnie w obu bankach jest bardzo podobnie, choc w citi jest to troche lepiej
    rozwiazane.

    --
    Witek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1