eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPismo z bankuRe: Pismo z banku
  • Data: 2007-01-29 20:29:32
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    rsa127 pisze:

    > A dlaczego bank powinien byc jasnowidzem i wiedzieć kiedy klient już nie
    > chce używać konta, a kiedy tylko zrobił sobie przerwę? Choć odrobinę
    > rozsądku. Czy oczekujesz też, ze jak nie wykonasz żadnego telefonu to TPSA
    > przestanie Ci naliczać abonament?

    Jednym slowem ma sie cieszyc ze bank nie przymomnial sobie o prowadzeniu
    rachunku po 241 latach?
    Albo w miedzy czasie nie zmienil regulaminu? Miesieczne prowadzenie
    konta od dzisiaj wynosi 2150 zl a informacje o tym wyslal listem
    zwyklym, ktory zaginal gdzies po drodze.

    Oczywiscie kobieta zawinila,ale bank swiety nie jest.Rocznego bilansu
    nie przysylali?
    Jak jest z przedawnieniem roszczen?Firma 10 lat,osoba fizyczna 2?Na
    bankowosci sie nie znam.
    Bylem w podobnej sytuacji z bankiem slaskim,tylko mnie to kosztowalo
    jakies 150 zl.Nauczylo mnie to pilnowania swoich rachunkow i nie
    zadawania sie ze zlodziejami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1