  • Data: 2007-01-29 20:50:28
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-01-29 21:29, kuba stwierdził, że:
    > Jednym slowem ma sie cieszyc ze bank nie przymomnial sobie o prowadzeniu
    > rachunku po 241 latach?

    Coś w ten deseń, ale po 3 latach się przedawnia.

    > Albo w miedzy czasie nie zmienil regulaminu?

    A co to ma za znaczenie?

    > Miesieczne prowadzenie
    > konta od dzisiaj wynosi 2150 zl a informacje o tym wyslal listem
    > zwyklym, ktory zaginal gdzies po drodze.

    Ale jak nie korzystasz z konta, to po co je utrzymujesz?

    > Oczywiscie kobieta zawinila,ale bank swiety nie jest.Rocznego bilansu
    > nie przysylali?

    Fakt, powinni. Może przysłali, tylko autorka zapomniała ;)

    > Jak jest z przedawnieniem roszczen?Firma 10 lat,osoba fizyczna 2?Na
    > bankowosci sie nie znam.

    AFAIK 3 lata.

    > Bylem w podobnej sytuacji z bankiem slaskim,tylko mnie to kosztowalo
    > jakies 150 zl.Nauczylo mnie to pilnowania swoich rachunkow i nie
    > zadawania sie ze zlodziejami.

    Ale oni nie kradną. Ty zawaliłeś sprawę, a winę zrzucasz na kogoś innego.
    Ktoś przytoczył dobry przykład z telefonami. Kup komórkę, nie dzwoń z
    niej. Czy jak Ci operator policzy za abonament, to też Cię okradnie?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl