eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPismo z bankuRe: Pismo z banku
  • Data: 2007-01-30 15:30:38
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Zwracam uwagę, że już od jakiegoś czasu brak odpowiedzi na reklamację w
    > przeciągu 30 dni, jest w świetle prawa traktowany jako pozytywne
    > rozpatrzenie tej reklamacji.

    Bardzo proszęo wskazanie tego światła (ustawa, artykuł),
    też chcę znać swoje prawa :)

    > Jeśli abonent nie zapłaci kilku rachunków, to operator przysyła
    > upomnienie, potem wyłącza telefon i przestaje naliczać abonament.

    Przy umowie terminowej bardzo wątpię,
    a bank nawet jeśli zablokowałby rachunek,
    to klientka i tak by tego nie zauważyła bo 'schowała telefon w szafie' ;-)

    Jeśli napisała pismo i ma na to potwierdzenie,
    to przynajmniej ma jakiś punkt zaczepienia w rozmowach z bankiem,
    ale jeśli ona nawet macha ręką na jakieś zajęcia konta przez US,
    to albo ma tyle kasy, że nie wie co z nią robić,
    albo rostropność to cecha, której najwyraźniej dla niej zabrakło
    w przydziale na życie doczesne ;-)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1