  • Data: 2023-08-29 09:54:57
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 29 sierpnia 2023 o 07:09:29 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Roaming to się AFAIR daje włączyć w apce do zarządzania numerem.

    Hmm, no to mogłoby pomóc na problem:
    "Po głosie poznaję, że pan to nie pani"
    (i weź tłumacz, że jesteś byłą reprezentantką NRD).
    No ale to też jest "u operatora", a nie w konfigu smarkofona.
    No i zwykle uczysz się tego jak już jest po problemie - typowe
    doświadczenie.
    A pomyślałby kto, że roaming może być wyłączony?
    Ale tylko w plush abo - w plus abo jest włączony.