  • Data: 2023-08-29 15:06:47
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Aug 2023 14:47:10 +0200, Piotr Gałka wrote:

    > Ja nie bywam za granicą więc nigdy tego nie ćwiczyłem. Brat powiedział
    > tak: w komórce jest wszystko co potrzebne (wifi, mikrofon, głośnik) więc
    > nie ma powodu, aby nie było odpowiedniej aplikacji.

    Nie o to chodzi - przeniosł sie do normalnego VoIP, i ma dostęp z
    Internetu.

    Orange w swojej sieci moze korzystać z jakis prywatnych adresów,
    albo w ogóle z osobnej podsieci pakietowej..

    Ale wygląda na to, ze przesadzam:
    https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Telefon-SI
    P-jako-quot-Telefon-stacjonarny-VoIP-quot/m-p/294441

    zobacz na post 29-12-2021 21:31
    ustawienia VoIP ... VLAN 35. Ten sam co internet.
    Ale nie podają adresu serwera, loginu, hasła.
    Chyba, ze sprytnie obciąl, bo w pierwszym poscie widac, ze zna.

    I Orange chyba jednak pozwala na SIP na komórkach
    https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Orange-VoI
    P-przez-klienta-SIP-na-androidzie/td-p/262709

    J.