  • Data: 2009-09-05 07:47:55
    Temat: Re: Płatno?ć kart? "na podpis"
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:h7t4oi$cdg$1@news.wp.pl...

    > Oj niech by ktoras sprobowala...

    Hahaha, ja miałem kiedyś sytuację (usiłowałem zapłacić zastrzeżoną kartą
    BPH), że mi się wyświetliło "zatrzymać kartę" i kasjerka rzuciła się do
    szukania nożyczek. Ale zgłosiłem protest i po krótkiej (mentalnej) walce
    oddała mi kartę a ja zapłaciłem inną. :) Potem się dowiedziałem, że
    prawdopodobnie kasjerki mają jakąś drobną sumę wypłacaną za zatrzymanie
    karty i dopiero wtedy zrozumiałem jej determinację.