  • Data: 2009-09-05 07:42:02
    Temat: Re: Płatność kartą "na podpis"
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nszoczi" <nszoczi1_wytnij_@_wytnij_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h7t3nr$btj$1@news.wp.pl...

    > W przypadku w?tpliwo?ci - kasjerka może [...] zatrzymać kartę

    Oj niech by ktoras sprobowala...

    > Tego wszystkiego można unikn?ć w momencie sprawdzania podpisu... Zreszt?
    > dla Was widac mało wiedz?cych jak działa terminal. Kasjerka przed
    > wydrukowaniem drugiego slipa ma pytanie "Czy podpis na karcie zgadza się?"
    > Je?li taka Pani drukuje "z góry" potwierdzenie to ma problem w przypadku
    > zło?liwego klienta b?dĽ w przypadku, kiedy kart? posługuje się złodziej.

    Sa terminale, ktore w ogole nie oczekuja zadnej reakcji kasjera i
    automatycznie drukuja 2 egzemplarze slipa przyjmujac, ze podpis sie zgadza.
    Zobaczysz takie w hiper/supermarketach, gdzie zwintegrowane sa z kasami.

    > Tak czy siak powtarzam moje pytanie- Dlaczego ja mam ryzykować stratę
    > czasu na reklamowanie transakcji? I dlaczego mam dawac zielone ?wiatło na
    > ewntualn? kradzież...???

    Jesli sie obawiasz tego co akceptuje zdecydowana wiekszosc to po prostu nie
    korzystaj z tego produktu. Kart PINowych w PL jest dosc duzo.

    MK