  • Data: 2009-09-05 08:10:04
    Temat: Re: Płatność kartą "na podpis"
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > To nie jest niedbałość sprzedawców.
    > Jeden klient 2 minuty dłużej na kasie przekłada się na konkretny brak
    > zysku czyli stratę.
    > Bardziej się opłaca przemielić więcej klientów i ryzykować, że się
    > straci na jednej lewej transakcji.

    No niby racja, ale ludzka przywoitość kazałaby chociaż udawać, że
    postępuje się zgodnie z procedurą, czyli najpierw spojrzenie na
    podpisany slip a potem naciśnięcie "Zgadza się" :)

    W końcu po tym "podpis zgodny" nie czeka się długo na slip potwierdzający.

    > 1/3 punktu dla ciebie.
    > za to, że polskie banki lubią lecieć sobie w kulki.
    > reszta dla mnie
    > - poszukanie banku po za polską nie stanowi już problemu.
    > - odpowiedz z banku "nie oddamy" dopiero zaczyna drogę odwoławczą, a nie
    > ją kończy,

    Jasne i chociaż mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał niczego
    reklamować, to wybrałem bank który do takich spraw podchodzi- PODOBNO-
    całkiem rozsądnie (czyli Citi ).

    Chodziło mi bardziej o tą zwykłą przywoitość, o której pisałem wyżej.

    --
    Michał