eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Płatność kartąRe: Płatność kartą
  • Data: 2017-04-29 08:04:44
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-04-28 o 23:42, s...@g...com pisze:

    > A to juz optyka drugiej strony. Jak pieniądze wyparują to ktos jest stratny.
    > Tak długo jak się złodzieja nie złapie i pieniędzy nie odzyska to ktos bedzie
    musiał do tej zabawy dołożyć. I narazie wygląda że zazwyczaj nie jest to klient.
    > Mimo ze jakies tam przypadki sie trafiają.
    >
    > I dyskusja w sumie nie jest o mechanizmach tylko o tym ze praktycznie nie słyszy
    się o takich oszustwach i nieuznaniu reklamacji.
    >
    > Nawet przypadków kiedy karta jest skopiowana a pin ukradziony w nakładce w
    bankomacie nie ma wiele. A przynajmniej ani w internecie ani wsród znajomych tego sie
    nie słyszy.
    >
    > Czyli albo jakieś mechanizmy przeciwdziałające użyciu nieautoryzowanemu działają,
    albo banki do tego potencjalnego złodziejstwa dokładają albo skala jest niewielka i
    narzekający to margines.


    No nie wiem z racji tego, że o uznanych reklamacjach jest cicho, to
    słychać głównie o tych nieuznanych - nawet jeśli to jest margines. Sam
    podałeś linka do historii klientki, której nie uznano. Tutaj na grupie
    ktoś kiedyś po wizycie w Stanach miał obce obciążenia z kredytówki,
    której dane ktoś sobie tam skopiował i też mu nie uznali.
    W Polsce były kiedyś tylko dwa banki (wtedy kiedy to sprawdzałem), które
    miały prawidłowy regulamin reklamacyjnej ścieżki dla karty kredytowej
    (tzn bez obciążenia klienta do czasu wyjaśnienia)
    Więc praktycznie każda reklamacja u nas w Polsce z automatu jest
    problemem dla klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1