eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Płatność kartąRe: Płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Płatność kartą
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <odtm4u$epd$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <8...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 29 Apr 2017 08:04:44 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <59042cfd$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.238
    X-Trace: 1493445885 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5151 178.43.254.238:42533
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630555
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-04-28 o 23:42, s...@g...com pisze:

    > A to juz optyka drugiej strony. Jak pieniądze wyparują to ktos jest stratny.
    > Tak długo jak się złodzieja nie złapie i pieniędzy nie odzyska to ktos bedzie
    musiał do tej zabawy dołożyć. I narazie wygląda że zazwyczaj nie jest to klient.
    > Mimo ze jakies tam przypadki sie trafiają.
    >
    > I dyskusja w sumie nie jest o mechanizmach tylko o tym ze praktycznie nie słyszy
    się o takich oszustwach i nieuznaniu reklamacji.
    >
    > Nawet przypadków kiedy karta jest skopiowana a pin ukradziony w nakładce w
    bankomacie nie ma wiele. A przynajmniej ani w internecie ani wsród znajomych tego sie
    nie słyszy.
    >
    > Czyli albo jakieś mechanizmy przeciwdziałające użyciu nieautoryzowanemu działają,
    albo banki do tego potencjalnego złodziejstwa dokładają albo skala jest niewielka i
    narzekający to margines.


    No nie wiem z racji tego, że o uznanych reklamacjach jest cicho, to
    słychać głównie o tych nieuznanych - nawet jeśli to jest margines. Sam
    podałeś linka do historii klientki, której nie uznano. Tutaj na grupie
    ktoś kiedyś po wizycie w Stanach miał obce obciążenia z kredytówki,
    której dane ktoś sobie tam skopiował i też mu nie uznali.
    W Polsce były kiedyś tylko dwa banki (wtedy kiedy to sprawdzałem), które
    miały prawidłowy regulamin reklamacyjnej ścieżki dla karty kredytowej
    (tzn bez obciążenia klienta do czasu wyjaśnienia)
    Więc praktycznie każda reklamacja u nas w Polsce z automatu jest
    problemem dla klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1