    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą w sezonie na Wybrzeżu
    Date: Mon, 03 Aug 2009 23:03:45 +0200

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "Przemyslaw Kwiatkowski" news:h57gk4$bn9$1@inews.gazeta.pl

    > Gdy z dystansem patrzę na to wszystko to się tym ludziom nie dziwię. Sam
    > bym wolał zarobić więcej niż dać na przejedzenie wszelakiej maści nierobom
    > urzędniczym a na największych nierobach, politykach kończąc.

    a to oni sa lepsi od reszty spoleczenstwa zeby podatkow nie placic?
    skoro pani w warzywniaku, szewc, czy jeszcze inni uslugodawcy
    paragony fiskalne drukuja i uczciwie podatki placa, to dlaczego
    tzw. osrodki wypoczynkowe przy swoich drakonskich marzach w kazdej
    czesci kraju wszystko zalatwiaja gotowkowo bez zadnych kwitow?
    sa rowni i rowniejsi?

    ja wynajmowalem przez tydzien domek po 220pln/dzien i jedyny kwitek
    jaki dostalem, to ten na blankiecie gminnym za oplate uzdrowiskowa.
    mam co prawda jeszcze kwit z przekazu pocztowego za rezerwacje domku
    bo oczywiscie pani przelewow nie przyjmuje, bo konta w banku nie ma.,
    ale domki, wielka chalupe, dwa stragany w centrum i opla signum v6 maja.
    szara strefa smierdzi na kilometr.