  • Data: 2009-12-29 20:58:31
    Temat: Re: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" news:hhdo3h$bv5$1@inews.gazeta.pl

    > Przeciez mamy innych aklajerow... Polcard, Elavon...

    I jeżeli miał bym wybierać spośród wszystkich obecnych na rynku aklajerow to
    pod rozwagę poszły by tylko dwa ww. podmioty :)
    eService jest przegrany w moich oczach za dwie rzeczy:
    1. jest kapitałowo powiązany ze skarbem państwa :)
    2. najdłużej rozlicza transakcje :)

    A jeżeli jesteśmy już przy temacie aklajerow to za Chiny nie mogę pojąć co
    takiego w sobie magicznego ma "produkt" Peako..., że w tylu miejscach (+
    pojawiają się nowe) jest obecny? Ktoś ma na to logiczne wytłumaczenie? Są
    najtańsi czy jak?