  • Data: 2004-09-06 08:35:34
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego to chyba samo BRE nie wie :-)
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy to wewnętrzna konkurencja.

    Prosty przyklad: ide do Multi, patrze drogo, wiec ide do PKO i tam zakladam
    konto. A dodatkowy bank powoduje wieksza konkurencje, wiec moge powiedziec,
    ze Multi jest drogi, ale mBank taki. Z tego samego powodu jest TakTak i
    Heyah czy Plus i SamoSwoi, im wiecej marek dana firma wypromuje, tym wieksza
    szansa, ze klient bedzie korzystal z ich uslug a nie kazdy musi wiedziec, ze
    mBank i MultiBank to filie tego samego banku

    Jelcyn
    r...@o...pl