  • Data: 2004-09-06 09:06:12
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Bo ja wiem ? IM*H*O wystarczyłoby "Multikonto taryfa0" ktorego opłty
    > byłyby takie jak w mBanku
    > I już.

    No to ciekawe, czemu nie zrobili Era Bez sciemy, tylko od razu musieli robic
    Heyaha?
    Albo po co firmy FMCG maja po kilka proszkow do prania w portfolio.
    Albo dlaczego nie ma Fiat 146 (alfa romeo).
    Albo Toyota zrobila ma Lexusa, a Honda takze stworzyla luksusowa marke.
    Dlaczego sprzedaz Jaguara spadla, kiedy okazalo sie, ze budowany jest na
    plycie Mondeo?
    Jednym slowem to co sie na pierwszy rzut oka wydaje rzecza bez sensu - taka
    nia nie jest.

    Te banki mialy inne zalozenia. Nie wyszlo, ale potencjal byl duzy, wiec sie
    dalej go rozwija szukajac sposobu na osiagniecie zyskow.

    P.S. A dlaczego Prokom nie przejmie Sftbanku tylko utrzymuje osobna firme?
    ;) Przeciez to nielogiczne...

    http://www.PRnews.pl