  • Data: 2010-10-24 12:04:58
    Temat: Re: Podobno nic nie widać....
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:ia16nn$3gh$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja mówię do tego czerwonego przechszczonego komunisty/socjaldemokraty i do
    > Totusa - pierwszym podejrzanym w tej katastrofie jest PUTIN wespół z
    > Komorowskim i Ryżym. I nie zmieni tego żadna czerwono/niemiecka
    > propaganda.

    A ja uważam, że trzeba by być kompletnym idiotą, żeby przeprowadzić "zamach"
    na własnym podwórku.
    Nie sra się do własnego gniazda. Rosjanie (podobnie jak amerykanie, Izrael
    itd.) mają środki i metody,
    by przeprowadzić taki "zamach" w każdym innym miejscu, ale nie u siebie.
    Przecież to wzbudza naturalną nieufność.
    Potrzebne im to by było?
    Poza tym, po co PO chciało by w ten sposób obalić L.K ? Wystarczyłoby
    poczekać do wyborów.
    Kaczki i tak każdy (no dobra, większość) miał dość i problem sam by się
    rozwiązał. Potrzebne by im to było?
    To wszystko jest nielogiczne (IMHO).

    (nie jestem sympatykiem PIS/PO/SLD, wogóle mam mdłości, gdy słyszę naszych
    "polityków")

    Ok, to już definitywny EOT :)