  • Data: 2002-07-15 12:20:58
    Temat: Re: Podpis elektroniczny a prawo wekslowe
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi chyba o to, żeby w danej chwili funkcjonowała tylko jedna
    > kopia. Nie byłoby problemem do takiego dokumentu dołączać (podpisywane)
    > informacje o ostatim zbywcy i właścicielu + znakowanie czasem ostatniego
    > przekazania. Kopiować można byłoby do woli, a wydanie polegałoby
    > na odpowiednim oznakowaniu kolejnej kopii, dzięki czemu poprzednie
    > traciłyby ważność.

    Znakowanie czasem musialoby byc bardzo dokladne.
    :-)
    Chodzi o to, ze ja moge wypisac dwa, identycznie brzmiace weksle na
    identyczna kwote. Na papierze.
    I sa to oddzielne dwa papiery wartosciowe.
    Natomiast kiedy kopia dokumentu jest identyczna z dokumentem, to jak tu
    udowodnic ze sa dwa weksle a nie dwie kopie weksla?
    Dla tego trzeba by weksle jakos numerowac. Oznaczenie czasem, z duza
    dokladnoscia, to moze byc to.
    Michal.