  • Data: 2007-12-14 22:36:39
    Temat: Re: Podpisywanie transakcji kartą Visa Electron
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Chrzanisz. W Polsce sąd ma swobodę oceny dowodów i jednak trudno Ci
    > bedzie wykazać, że skoro w tym dniu i o tej godzinie co trzeba byłeś
    > przy kasie i do tego cos kupowałes, to transakcja z tego samego dnia i
    > czasu nie jest Twoja.

    Na SLIPie jest napisane "proszę o obciążenie mojego rachunku"
    na co zgadzam się własnoręcznym podpisem. Skoro go nie ma
    to znaczy że się nie zgodziłem. Sprzedawca mimo to wydał mi
    towar dobrowolnie (a czasem nawet dowiózł do domu,
    czy podbił gwarancję) co potraktowałem jako miły gest z jego
    strony.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo