  • Data: 2012-03-08 08:13:00
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > Tylko, że to są tylko marzenia a patrząc całościowo czyste mrzonki a
    > realia są znacznie trudniejsze i złożone. Ich wprowadzenie oznaczałoby
    > dramatyczny spadek przychodów budżetowych i dalsze skokowe zadłużanie się
    > Polski a w konsekwencji szybkie pójście w ślady Grecji czyli dramat, który
    > byłby na dłuższą metę dużo gorszy niż to co jest obecnie.

    Żyje już odpowiednio długo by pamiętać, że takich "realistów" można spotkać
    w każdych czasach. "Nic się nie da zrobić. Socjalizm musi trwać do końca
    świata. Związek Radziecki jest za silny byśmy mogli coś zmienić" Taką gadkę
    słyszałem odkąd pamiętam. W latach '60 i '70 i '80. Zapewne podobnie myśleli
    przed Rewolucją Francuską. Wśród niewolników z południa Ameryki tez pełno
    było takich "realistów".