  • Data: 2012-03-08 11:05:32
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > totus: jakość a nie ilość !!! Napisałeś długi tekst ale trochę nie na
    > temat. Powtarzam swoje pytanie: jak malkontenci tacy jak Ty, Endriu,
    > sys29, Dieter chcą osiągnąć ten wymarzony ultraliberalny raj z całkowitą
    > wolnością w którym będzie ich czekać bogactwo, szczęśliwość i brak
    > problemów aż do śmierci ? Jak chcecie to realnie osiągnąć skoro jedyna
    > partia, która chce tego co Wy (Nowa Prawica) uzyskała w ostatnich wyborach
    > 1% poparcia ???

    Nie chce nic osiągać. Nie jestem malkontentem. Powtarzałem, że bardzo mi
    odpowiada ten ustrój. Demokracja i ogólne rozdawnictwo. Trzeba być tylko po
    dobrej stronie trendu. O to dbam. Jestem zadowolony, ze płacisz podatki bo
    inaczej nie mógłbym z nich korzystać. Staraj się bardziej. Nie wypisuj tu
    bzdur bo to Cie rozprasza. Weź się do roboty dla dobra wspólnego (mojego).
    Coś jeszcze chcesz wiedzieć?