  • Data: 2012-03-08 15:05:23
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > No to załóżcie nowa partię ultraliberalną nie skażoną J.K.Mikke i
    > przekonajcie Polaków, żeby głosowali za likwidacją ZUS i wprowadzeniem
    > emerytur rodzinnych. Kto ma to za was zrobić ?

    Przecież teraz głosują za likwidacją ZUS'u. Właśnie mundurówka targuje się o
    emerytury. Chce jak najmniej płacić i jak najwięcej wyciągać. Rozumiem ich
    dobrze. Płacenie podatków to honor i obowiązek patriotyczny. Trzeba brać z
    podatków ile się da bo tym co płacą sprawia to przyjemność i dodaje
    splendoru. Ja nie mogę ich zawieść i robić im przykrość. Jeszcze popadliby w
    depresję.
    Przejście na emerytury rodzinne to dla mnie byłby duży zawód. Moje
    kalkulacje z państwem biorą mocno pod uwagę emeryturę państwową. Mam 58 lat
    i na koncie emerytalnym zebrane niewiele ponad 5000,-. Liczę na minimalną
    emeryturę. To wyrówna moje rozrachunki finansowe z państwem polskim i
    pozwoli wyjść na duży plus. Dlatego dbam o zdrowie i zamierzam długo żyć na
    emeryturze. Pomysł z przesunięciem wieku emerytalnego mnie zaskoczył. W
    następnych wyborach będę głosował na ugrupowanie, które obieca cofnąć to
    rozwiązanie.
    Takie są moje interesy osobiste.
    PS
    Jestem zdania, że robisz sobie zbyt długie przerwy w pracy.