  • Data: 2012-03-08 22:08:40
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Che, kurna powiedział..... Nie rozumiez chłopie, że obowiązku
    ubezpieczenia
    > w ZUS-ie pookragłostołowa banda oparta na ludziach pokroju Sławek XXL
    będzie
    > broniła bardziej niż niepodległości ?.

    Masz rację, że będą bronić.
    Ale zauważ, że nie wypowiadałem się na temat co będzie, albo kto ma szanse,
    tylko co trzeba (moim zdaniem) zrobić. To są różne rzeczy. Mam swoje zdanie
    i receptę na rozwiązanie problemu, a to że szanse realizacji są niewielkie
    ma dla mnie niewielkie znaczenie. Z tego mianowicie powodu, że ja sobie
    poradzę i będę miał dobrze w każdej sytuacji. Jeśli inni nie chcą mieć tak
    dobrze jak ja, to trudno. :)

    --
    Jan Werbiński