  • Data: 2012-03-08 17:54:43
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Nie kłam totus w żywe oczy bo nikt ci w powyższe słowa tutaj nie uwierzy

    Co w takim razie proponujesz?
    Moim zdaniem trzeba zlikwidować obowiązek ubezpieczenia się w ZUS i problem
    sam się rozwiąże. Emerytom wypłacać świadczenia z prywatyzacji. Jak będzie
    mało, to wypłacać mniej. To nie moja wina, że oni nie byli zapobiegliwi i
    nie zaoszczędzili sobie na emeryturę. Obciążanie obecnych pokoleń za ich
    niezaradność jest nieuczciwe.
    Oczywiście lemingi nie zagłosują za dobrowolnością ZUS. Dlatego im więcej
    ludzi będzie pasożytować i brać z tej piramidy pieniądze, tym szybciej się
    zawali. Wtedy nie będzie już za czym głosować, bo każdy emeryt będzie miał
    pustą michę i wyjdzie na ulicę. A na ulicy też nie dostanie jeść.
    Praktycznym rozwiązaniem może być rozbój i darmowe jedzenie w więzieniu.
    Lepiej być najedzonym w więzieniu, niż głodnym i schorowanym na wolności.
    Tak że dużego problemu nie będzie. ;-)

    --
    Jan Werbiński