  • Data: 2009-05-20 18:57:15
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 2:40 pm, "viper" <v...@o...pl> wrote:

    > przyjacielu, na tej grupie nie stosuje się takich żałosnych pogróżek, więc
    > lepiej uważaj na to co piszesz... pomijając już fakt że jest to żałosne, to z
    > merytorycznego punktu widzenia to możesz koledze XXL skoczyc... nie ma takiej
    > możliwości, nawet gdybyś wynajął najlepszych prawników świata żebyś cokolwiek
    > komuś zrobił za grupową pyskówkę, nawet gdyby ktoś cię zwyzywał od
    > najgorszych... teoretycznie byłaby możliwośc, gdybyś miał znane nazwisko i
    > podpisywał się z imienia i nazwiska a ponadto nikt by nie miał wątpliwości że
> [...]

    to ty sie przyjacielu mylisz. Ja nikomu nie groze, tylko ostrzegam
    przed przekraczaniem obowiazujacego prawa na publicznych grupach
    dyskusyjnych. Skoro uwazasz, ze grupy takie sa miejscem gdzie mozna na
    kogos bluzgac i go pomawiac, tylko dlatego, ze prezentuje inne
    poglady, to jestes w grubym bledzie.

    Demokracja i wolnosc slowa polega m.innymi na tym, ze trzeba umiec
    brac odpowiedzialnosc za slowo.
    Jesli ludzie nie potrafia brac odpowiedzialnosci za slowo bo uwazaja
    ze sa bezkarni, to po prostu traca rozum. Czego dowodem sa tutaj
    wlasnie posty osobnika XXL.

    A XXL bedzie mial sie okazje przekonac jak teoria wyglada w praktyce:)

    Ps. ponownie wysylam post przez google, bo mi wlasnie zablokowano
    konto na GW. To wlasnie taki przejaw
    demokracji postkomuszej:) Chcesz nadal zyc w systemie totalitarnym? To
    nie reaguj, ja sie na to nie zgadzam i z tym walcze jak potrafie.