  • Data: 2009-05-20 18:40:25
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > argument typowy dla specjalistow ktorzy swoje nauki pobierali w PRL-u.
    > Jak argumentow merytorycznych nie ma, to sie ad hominem zawsze sfabrykuje.
    >
    > ps. mam nadzieje ze bedziesz to potrafil udowodnic tam, gdzie cie zaprosze
    > niebawem:)
    > Termin wycofania sie z pomowien i wyzwisk, dla ciebie juz wygasl.

    przyjacielu, na tej grupie nie stosuje się takich żałosnych pogróżek, więc
    lepiej uważaj na to co piszesz... pomijając już fakt że jest to żałosne, to z
    merytorycznego punktu widzenia to możesz koledze XXL skoczyc... nie ma takiej
    możliwości, nawet gdybyś wynajął najlepszych prawników świata żebyś cokolwiek
    komuś zrobił za grupową pyskówkę, nawet gdyby ktoś cię zwyzywał od
    najgorszych... teoretycznie byłaby możliwośc, gdybyś miał znane nazwisko i
    podpisywał się z imienia i nazwiska a ponadto nikt by nie miał wątpliwości że
    chodzi o ciebie... ewentualnie w sytuacji, gdyby ktoś stosował wobec ciebie
    groźby karalne i istniałoby prawdopodobieństwo ich spełnienia... masz szczęście
    że ta grupa jest już prawie martwa, gdybyś z takim tekstem wyjechał w czasach
    świetności tego forum, to szybko byś został nauczony dobrych manier... żeby nie
    wspomniec że sam też obrażasz ludzi, chociażby w tym poście... trzeba miec
    naprawdę mentalnośc pisowca by coś takiego napisac...