  • Data: 2010-06-03 19:40:24
    Temat: Re: Pojeby na grupie
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Czemu popierdoleńcy typu czarlidelta spełniają się politycznie akurat
    tutaj?
    > Czy to nie tak, że w realu już nikt ich nie słucha i muszą śmiecić tutaj?

    A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale
    widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    rzeczy i w temacie polityki?

    Tyle tylko, że ja, z moimi poglądami też jestem dla was pojebany. Może tak
    jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest pojebany?

    A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od
    początku jej rządów i kraj w ruinie.

    pozdrawiam
    kc