  • Data: 2010-06-03 19:56:11
    Temat: Re: Pojeby na grupie
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > tutaj?
    > >

    > A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były też, ale
    > widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    > rzeczy i w temacie polityki?
    >
    > Tyle tylko, że ja, z moimi poglądami też jestem dla was Może tak
    > jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest ?
    >
    > A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od
    > początku jej rządów i kraj w ruinie.
    >
    > pozdrawiam
    > kc
    No widzisz? Nic nie zrozumiałeś. Kto Wam broni poglądów? Problem w tym, że Nasz
    Naród Chrześcijański kochany gotów nie tylko pod pierzynę innym zaglądać, ale i
    poglądy siłą wtłaczać, a najgorsze jest to, że ani mu przez myśl nie przejdzie,
    że może się mylić, a wręcz być głupim. Pokory chrześcijanie, pokory tak przeca
    uczą wielebni. Gdybyż to była prawda, przecież te teksty są z premedytacją
    wciskane. Imć J. Olszewski zawsze w tym dziele był mistrzem. Po za tym skąd się
    urwałeś. Kiedy w historii 20- lecia za rządów postsolidarnościowych było coraz
    lepiej. Zawsze koniec był ten sam. Teraz nawet grube miliardy unijne nie
    pomogły. Problem w ty, że "postkomuna" się prawie nie liczy. Kto teraz kraj z
    dołka będzie wyciągał???