eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 13.11 awaria systemuRe: Polbank 13.11 awaria systemu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "mevis" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank 13.11 awaria systemu
    Date: Tue, 20 Nov 2007 13:34:05 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <fhuk81$gjd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@l...googlegroups.com>
    <fhuiai$92m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.76.37.198
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1195562049 17005 212.76.37.198 (20 Nov 2007 12:34:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2007 12:34:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: hpnc
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430408
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik " mar" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fhuiai$92m$1@inews.gazeta.pl...
    >a ktoś tu narzekał na systemy internetowe millennium, citi czy ING. grecka
    > bankowość to specyficzna bankowość. po prostu nie każdy naród do tejże się
    > nadaje tak jak nie każdy naród do demokracji :). też im podziękowałem jak
    > zobaczyłem to toporne polbank(niby)24. jak próbowałem zrobić przelew z
    > rachunku oszczędnościowego na rachunek KK odechciało mi się wszystkiego i
    > stwierdziłem, że prościej jest przelać to z konta w innym banku. jakieś
    > certyfikaty cuda hasła , które muszą się składać ze ściśle wymaganej
    > liczby i
    > rodzaju znaków. na połączenie z konsultantem czeka się minimum 10 minut i
    > najczęściej tylko po to żeby się dowiedzieć, że można to tylko w oddziale
    > załatwić i to najlepiej w tym gdzie dany produkt się brało bo jak pójdzie
    > się
    > do dowolnego to pracownik załatwiający ją zachowuje się jakby spotkała go
    > mega-kara. za to kanapy w oddziałach są luksusowe a wszystkie wyciągi i
    > inna
    > korespondencja na kredowym papierze. zgniłe jabłuszko w złotym papierku.

    Interfejs faktycznie nie zachwyca ale jest i nawet dziala :)
    najbardziej mi brakuje dokladnych opisow dokonanych tranzakcji w mbanku czy
    inteligo jest duzo lepiej w polbanku czasem przychodzacy przelew zagraniczny
    jest mizernie opisny i musze sie zastanawiac co to

    Obsluga w odzialach nie zachwyca i ciagle sa czyms zaskoczeni :)
    i to ich odsylanie tam gdzie sie cos bralo tam trzeba zmieniac dana usluge
    itp zenada

    Certyfikat hmm lepszy sms ale to tez wygodne ale czy bezpieczne...

    Praktycznie nic nie da sie zalatwic telefonicznie wszystko w odzialach ehh


    Na plus to mozliwosc placenia kartami w necie + darmowe przelewy +5% konto
    oszczedzajace + 2 rachunki i 2 karty bankomaty euronet i to wszystko za 0zl

    Generalnie moze byc nic nie kosztuje wiec kazdy kto ma male wymagania moze
    sam zobaczyc jak to u nich jest


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1