  • Data: 2008-01-14 18:44:44
    Temat: Re: Polbank 5,5% na KO
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Czyli lepiej kupić VolksWagena? Musi być Diesel i automat. :)

    Kup co chcesz. Ja automatow nie lubie. Polecam Audi A3 2.0 TDI (albo
    1.9). Malo pali, dobrze jezdzi.

    > Aż 95%? Czyli podatki powinny wpływać do Fiskusa, bo ponoć tylko bogaci nie płacą.
    :)

    Poczytaj statystki. Cos kolo tego.

    > Polacy pojechali do Iraku, ale Polska niekoniecznie coś z tego ma.
    > Niby słusznie: nie pokładajcie ufności w przemocy, ani się łudźcie
    > na próżno rabunkiem. ;)

    Do Iraku pojechalismy wylacznie dla celow politycznych. Oczywiscie mozna
    bylo na tym zyskac ekonomicznie ale jakos wyszlo tak jak zawsze.

    > Siedem lat temu popadłem znienacka w tarapaty a sześć lat temu dosłownie
    głodowałem.

    Shit happens.

    > Teraz uważam, że w normalnym :) kraju oszczędzanie nie jest konieczne. :)
    > Problem w tym, że trudno mi polską rzeczywistość zaliczyć do normalnych. :)

    Oczywiscie, ze lepiej miec oszczednosci niz ich nie miec. Tym niemniej
    od biedy mozna miec w rezerwie jakis spory limit na KK albo kredyt
    odnawialny tak aby na wypadek jakichs perturbacji z glodu nie umrzec. I
    tez da sie zyc.

    --
    Mithos