  • Data: 2009-11-03 09:19:19
    Temat: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 08:39, paranoix <p...@o...pl> wrote:

    > Głównym powodem, dla którego zdecydowałem się na tę konkretna ofertę był
    > właśnie cashback 1%. Okazuje się, że wskutek banku, który tak
    > dobrodusznie troszczy się o moje zatrudnienie, ten cashback spada do
    > 0,9%, gdyż nijak nie jestem w stanie uzyskać 1%.
    Tego nie ma w TOiP?
    Podobnie można by składać wniosek o dowolną płatną kartę z dopisanym
    warunkiem
    "nie chcę za nią płacić" i dziwić się, że wniosek odrzucają.
    cashback jest 1% a że karta nie jest całkiem gratis to inna sprawa,
    zawsze można sobie wyobrazić sytuację gdy cashbacku nie będzie - a
    ubezpieczenie pozostanie - co lepsze?

    Czasem ludzie w pociągach IC śmieją, że marny poczęstunek za 25zł.
    Zapominają spojrzeć na to z drugiej strony, że może być 25zł dopłaty i
    poczęstunku brak.
    Jedno nie wynika z drugiego.