  • Data: 2009-11-03 09:49:15
    Temat: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-03 10:19, Krzysiek wrote:

    > Tego nie ma w TOiP?
    > Podobnie można by składać wniosek o dowolną płatną kartę z dopisanym
    > warunkiem
    > "nie chcę za nią płacić" i dziwić się, że wniosek odrzucają..
    > cashback jest 1% a że karta nie jest całkiem gratis to inna sprawa,
    > zawsze można sobie wyobrazić sytuację gdy cashbacku nie będzie - a
    > ubezpieczenie pozostanie - co lepsze?
    >
    > Czasem ludzie w pociągach IC śmieją, że marny poczęstunek za 25zł.
    > Zapominają spojrzeć na to z drugiej strony, że może być 25zł dopłaty i
    > poczęstunku brak.
> [...]

    Zastanów się do czego prowadzi takie myślenie. Twoje podejście można
    bowiem twórczo rozwinąć:
    "Z trzeciej strony, może być 50 zł dopłaty i bez gwarancji, że
    dojedziemy."
    :-)

    Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
    produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że
    można nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...

    witrak()