  • Date: Tue, 03 Nov 2009 10:57:25 +0100
    From: MattS <M...@m...ms>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - KK Gold - cashback

    witrak() wrote:
    > Myślę, że po prostu trzeba *próbować* nalegać na uzyskanie lepszego
    > produktu, bo jak nie będziemy domagać się lepszego, to pomyślą, że można
    > nas bardziej doić i/albo wcisnąć gorszy...

    Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.
    IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za
    ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem
    na kartę ze zwolnieniem z opłat.
    Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu
    i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.

    Matt