  • Data: 2010-03-15 20:46:34
    Temat: Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-13 17:18, astro wrote:
    > Od dzis Polbank umozliwa autoryzacje przelewow rowniez poprzez kody
    > jednorazowe przesylane SMSem ;-)
    > Wiecej informacji znajdziemy w dokumencie "Biuletyn Bankowości
    > Elektronicznej - 13/03/2010" dostepnym po zalogowaniu.
    > Wreszcie koniec problemow z obsluga konta pod GNU/Linuksem...

    Sprawdzilem wlasnie empirycznie, ze na jednym kompie da sie korzystac z
    tego i z tego - certyfikat mam zainstalowany na Firefoxie, przed chwilą
    uruchomilem smsy, uruchomilem Chrome i zrobilem przelew i dostalem smsa.
    Na chwile obecna sms przyszedl o wiele szybciej niz np z Aliora -
    robilem 5 minut wczesniej przelew i czekalem ze 3 minuty a tu natychmiast.

    Niestety komunikacja z klientem jest fatalna - po uruchomieniu hasel
    smsowych dostalem smsa, ktory mowi, ze zeby z nich korzystac musze
    skasowac certyfikat. Bzdura ;) Ale moze to poprawia

    w kazdym razie po 2 latach wyglada na to, ze bank zaczyna sie robic "ludzki"

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired