  • Data: 2010-03-16 17:23:17
    Temat: Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):

    > > Krzysiek <k...@o...pl> napisa=B3(a):
    > >
    > > > U mnie dzia=3DB3a, ale pod IE6 + wine.
    > >
    > > A z jak=B1 wersj=B1 SO ?
    > Mandriva, 2008 bodaj.

    No to jak u mnie (Mandriva-one-2008.1 Spring).

    > Ale to chyba nieistotne, istotniejsze, =BFe wine jako crossover,
    > najnowszy

    Tak, podobno niektórzy to stosują (wine). Sęk w tym, że gdzieś natknąłem się
    na przestrogę przed korzystaniem z takiego 'obejścia' problemu za pomocą wine.

    Autorowi chodziło o to, że w ten sposób ułatwia się złym ludziom dobrania się
    (przechwycenia) do konta. Zachodzą tu dwie okoliczności: stosowanie IE-MS w
    połączeniu z wine właśnie.

    Niestety nie potrafię dziś przytoczyć linka :(

    > z FF nie pr=F3bowa=B3em nawet...

    Radziłbym spróbować z FF z najnowszą w.6; może Tobie się uda :)

    > Teraz chyba niezła opcja jest instalacja certyfikatu gdziekolwiek,
    > aktywacja smsów i pożegnanie z certyfikatami....

    Jak na razie, to jest jakiś mały kroczek ku normalności, ale... nie wiadomo
    jak długo te SMSy będą friko i czy "grecy" wydłużą czas ważności takiego SMSa
    powyżej stanu obecnego.