-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-
for-mail
From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Polbank - cyrk
Date: Wed, 9 Sep 2009 12:57:43 +0000 (UTC)
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 31
Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
References: <s...@t...ceti.pl> <s...@t...ceti.pl>
<h76i83$g3i$1@node1.news.atman.pl> <ubwpkh0n8uiq$.dlg@kojer.kojer>
Reply-To: j...@c...pl
NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1252501063 46675 62.121.128.11 (9 Sep 2009 12:57:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 12:57:43 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:501241
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
> Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
>>>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
>>>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
>>> [...]
>>>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
>>>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
>>>> zamiast "Prestiżowej" :)
>>> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
>>> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
>>> Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...
>> Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.
> Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
> można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
> wniosek.
Ech, co za patałachy...
Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia
dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia
reklamacji zostaje wydłużony".
Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.09 13:40 Imka
- 15.10.09 22:12 Jacek Osiecki
- 13.11.09 11:14 Jacek Osiecki
- 13.11.09 17:03 Imka
- 14.11.09 00:29 krzysztofsf
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...