eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-
    for-mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - cyrk
    Date: Wed, 9 Sep 2009 12:57:43 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <s...@t...ceti.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <h76i83$g3i$1@node1.news.atman.pl> <ubwpkh0n8uiq$.dlg@kojer.kojer>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1252501063 46675 62.121.128.11 (9 Sep 2009 12:57:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 12:57:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:501241
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
    > Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
    >>>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    >>>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    >>> [...]
    >>>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    >>>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    >>>> zamiast "Prestiżowej" :)
    >>> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    >>> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
    >>> Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...
    >> Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.
    > Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
    > można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
    > wniosek.

    Ech, co za patałachy...
    Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia
    dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia
    reklamacji zostaje wydłużony".

    Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
    zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
    czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
    z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
    doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1