eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-08-28 06:59:42
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):

    >>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    >>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    >> [...]
    >>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    >>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    >>> zamiast "Prestiżowej" :)
    >> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    >> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
    >> Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...
    > Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
    można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
    wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało
    jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko
    spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową.

    PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie,
    ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i
    dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te
    cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1